19e december 2012

2012-12-19 | 13:30:20
Då var jag hemma från introduktionen på Meblik - butiken som jag nu arbetar för. HÄR kan ni titta på deras fina hemsida. Hur som. Fick även veta att jag var välkommen att fortsätta jobba efter nyår också. Vilket kändes hur bra som helst. Planen då är att jobba 3-4 dagar i veckan. Gud vad skönt med ett jobb! 

Fick även ett mejl från McDonalds att jag var välkommen till nästa intervju den 26e december. Jag tackade faktiskt JA till det erbjudandet. Även om jag kanske inte har tid att jobba deltid nu så 1. är det bra att träna på att gå på intervjuer, 2. kan säkert jobba kvällar under veckan. Så jag tackade JA. Känns bra, allt rullar nu! 

Nu ska jag ut och gå med hundarna i det mysiga vädret och sen ska jag göra mig lite lunch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback