1e december 2012

2012-12-01 | 12:31:00
Godmorgon snyggingar. 1a december är här och det är helt sjukt faktiskt. Har ni tittat på julkalendern? Det var det första jag och min fina gjorde när vi vaknade. Och det kan nog bli bra. Förlåt för dålig uppdatering senaste dygnet men jag har haft världens mysigaste fredagskväll och imorse var bloggen det sista jag tänkte på faktiskt.
 
Idag då? Det är lördag och jag är ensam hemma. Mina planer för dagen är: Plugga, plugga, gå ut med hundarna, plugga och gå ut med hundarna. Sen får jag se lite vad som händer. En sväng till staden? Färga håret? ja, vi märker helt enkelt.
 
Bild ifrån igår, lånad av EVELINA <-- klicka för att komma till hennes blogg.
Och min frilla behöver ni inte kommentera... HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback