28e december 2012

2012-12-28 | 12:33:59
Av någon konstig anledning har ni fördubblats de senaste dagarna? DUKTIGA NI ÄR! Iallafall, idag sov jag till 10.23, jag kommer inte ens ihåg sist jag sov så länge. Vid 14 ska jag åka till jobbet, fram tills det ska jag fota det jag shoppade igår och visa er, fixa iodning mig och packa ner saker till ikväll. Direkt efter jobbet åker jag till bästis och vart kvällen slutar vet man aldrig. Planerna är texas och julklappsutdelning, sen om det blir girlsssskväll i hennes nya lägenhet eller galen dans på nattklubben låter vi slumpen bestämma. Nej, nu ska jag köra lite hemmaträning och fixa iordning rummet lite. Vi hörs senare, nu ska jag ut och gå med hundarna i det fina vädret.
De fina bilderna är från kläppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback