13e februari 2012

2012-02-13 | 20:48:27
fyfan vilken dag. HAHAA. Jobbade 1,5 timme sen drog jag till solariumet innan jag drog till skolan och lyssnade på lite sång. Vid 3 åkte jag till vånga för att hämta hellrin för att sen åka till linköping och sharpsman. HAHAHHA jag dog. Det tog TRE timmar att ta sig till mjölby och ridaffären. Jag har aldrig åkt så mycket fel i hela mitt liv, vi var seriöst vilse HELAHELA tiden men oj va kul det var! När vi väl kom fram var vi alldeles för trötta för att kolla runt på grejerna så efter 15minuter drog vi hem igen. Haha. Nu är jag bajsbajs trött och ska slänga mig framför tvn innan jag hoppar in i duschen. Men först ska jag gosa med min valp som varit själv i två timmar, stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback