25e februari 2012

2012-02-25 | 21:55:43

Ååh mina päron skämmer bort mig. De kom precis hem ifrån Göteborg och hade köpt massa fint till mig. Bl.a.: hamburgare, godispåse, superfina skor (egentligen ridskor men ska ha de till vardags ett tag först, de va så snygga), massa fina och as bra massage/fånga damm/ ge glans borstar, två schabrak, salva till tatueringen, benlindor, någon dvd med frihetsdressyr (?), nya höpåsar, träningskläder, vanliga kläder, underkläder... Hur bra är inte de? Nu kollar vi på tv inspelningar från Göteborg och kramas. Bra familj - här vill jag stanna!
Visar bild på allt imorgon!

 

synd man ser inte. Bilen har iallafall "poesi" som regetsreringsplåt. - fint!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö nå va dem väl i Göteborg & inte i norpan ;)

2012-02-25 @ 23:52:57
Postat av: ewelina

ibland går det för fort ^^ haha!

2012-02-25 @ 23:53:54
URL: http://anzelius.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback