2a februari 2012

2012-02-02 | 22:55:45

Snart är det alla hjärtans dag och det är ju nästan som en extra födelsedag för att par ute i sverige. Och en dag då vi singlar känner oss om möjligt ännu ensamnare. Hur som helst så har jag hittat världens finaste alla hjärtansdag present! Plus att jag visste en jättebra innan. Så två KANON tips har jag! Mejla mig på: [email protected] om du vill ha tipsen. Det funkar både till tjejer och killar. En av grejerna funkar endast om du bor i närheten av Norrköping. Men som sagt, två super tips! Nu ska jag se till att få lite mer plugg gjort, sen ska jag skölja av ansiktsmasken och tvätta ur oljan ut håre innan det blir att dejta kudden (påtal om singel).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback