28e januari 2012

2012-01-28 | 21:36:53

Tillbringade några fina timmar i stallet nyss. Jag älskar att vara i stallet, att bara vara med min älskade ponny. Visste ni att han egentligen är min andra egna ponny? (okej. 4e om man tänker på hästar som jag hyrt).

Min första ponny hette baby 39 "bubblan". Hon var hopponny in i själen. Men tyvärr visade det sig efter en månad ungefär - när vi röknade hennes ben - att hon hade ett fel på skelettet vilket gjorde att hon KUNDE gå jättebra i ridningen, men hon KUNDE också bli halt 90% av sina dagar. Och eftersom att hon var 5 år så vågade vi inte chansa. HURSOMHELST.

Jag tillbringade fyra timmar hos min ponny-pojk iallafall. Sen åkte jag till city gross och inhandlade lite nödvändigt innan det blev tacos mys med mamma. Vi är ensamna hemma ikväll då pappa är på hästgalan. Nu har vi kollat på gladiatorerna och nu blir det filmtime. Väldigt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Hihi ja det är jag det :) Vi köpte honom från Åmål. Du kollade på honom i umeå va? :)



Jo vi var lite rädda över det också, men han höll sig till 148 :)

2012-01-28 @ 22:13:35
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback