30e januari 2012

2012-01-30 | 10:52:26


jävla jävla mensvärk. Idag skulle jag vara så himla duktig och träna massor, äta bra och verkligen satsa på beach 2012 - nu sitter jag i soffan och äter choklad istället. Varför ska man ha mensvärk för? Var ute och gick en sväng förut, wow solen var riktigt varm idag. Våren på gång kanske? Så fort det inte är 340598305935 minusgrader ute om dagarna ska jag se till att gå upp tidigt och dra ut och springa varje morgon. Men det får vänta några veckor som sagt, tills dess får jag hänga på gymmet så mycket jag kan. Nu ska jag iväg och hjälpa mamma. Sen ska jag göra mig lite lunch. Tills dess ta hand om planeten jorden och kom ihåg att allt kan hända i rymden.

Tänke faktiskt lägga upp lite bra musik här senare idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback