20e juni 2012

2012-06-20 | 23:59:46
Åh. Blev en fin kväll, tog cykeln upp till åby först för att gå omkring och folisofera lite med Ellinore (+ lilla isabell) ang midsommar, det ser ut som att det kan bli riktigt riktigt trevligt faktiskt. Var där uppe lite mer än 1h innan jag åkte hem, bytte om och drog ut och powerwalkade/gick promenad med cillsan och pratade om allt mellan himmel och jord. Alla borde ha en sån som henne förövrigt!
 
Nu borde jag duscha, men jag tror jag gör mig redo för sängen istället så får jag duscha imorgon. Haha. Imorgon jobbar jag 11-17 (tror jag?) och efter det blir det att fixa massor inför midsommar, jag vet inte ens vad jag ska ha på mig. Hm. Nej, klockan tickar och det är en dag imorgon också.
 
Bjuder på lite bilder ifrån Studentveckan, ni anar inte hur många bilder det finns. Den ena värre än den andra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback