26e juni 2012

2012-06-26 | 09:09:16
Vilken pärla till mor jag har. Igår när jag kom hem ifrån jobbet efter 8h jobb så hade hon redan tagit hand om hästen och gått ut med hundarna. Så allt jag gjorde var att ta två ipren och somnade i soffan. Härrrrligt. Vaknade upp idag fortfarande lite feber och halsont som dödar mig. Men det är bara att bita sig i kragen tänkte jag skriva. haha. Det är bara att ta sig i kragen och kötta på. Idag har jag ett riktigt långt pass, 10-19.30, dvs jag kommer gå och lägga mig direkt när jag kommer hem idag också troligtvis.
 
Har iallafall pepprat upp ordentligt med halstabletter osv som jag kan ta under dagen. Igår beställdes även buss och tågbiljetter till trippen till landet nästa vecka. Så måndag-lördag är jag borta, fytusan så skönt att bara ligga på stranden i ca 1vecka. MUMS.
 
Nej, nu ska jag byta om, vi hörs kanske senare ikväll. Annars imorgon då jag är ledig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback