29e juni 2012

2012-06-29 | 11:48:35
Har inte kunnat sova på hela natten, feber och halsen som dödade mig. Så klockan 02.30, mitt under feberfrossa nr 24 ringde jag och sjukanmälde mig. Vaknade ändå upp vid halv åtta och gick upp och tog en ordentlig dusch. Nu är klockan kvart i 12, jag har spenderat förmiddagen i solen med halsduk, tidningar, vattenmelon och mina hundar. Testade nya bikinin idag och den får godkänt! Jag har även sovit till och från, längtat till tylösand, ätit ipren och frusit.
 
Just nu har febern sjuknigt lite, jag ska snart en snabbis till ingelsta och inhandla lite godis. Håller på och smälla av utav suget efter en sport lunch, MUMS. En sån ska jag köpa och sen en sväng till apoteket. Lite mat ska även inhandlas, då jag är själv hemma hela helgen och god mat måste köpas. Funderar på att köpa bröd, vet ni att jag inte ens kommer ihåg senaste gången jag åt bröd? Förutom de där 2tuggorna scones för någon månad sedan.. Vi får se hur det blir med det där. Nu ska jag betala räkningar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback