11e mars 2012

2012-03-11 | 21:04:07

jag och ponnyn jag hyrde och tävlade massor på. Sommaren 2005 - kan inte fatta att tiden går så fort. Denna bild är tagen direkt ur en tidning, vi var fotomodeller och de gjorde en artikel om oss. Vilka BABES

hej bbababababababababababababys.
haft en fin söndag? min var helt okej, trotts att jag inte fick se skymten av min syster som nu snart är framme i göteborg igen. Jag började dagen med hundpromenad, pyssel och kladd för att sen dra till stallet och spendera några timmar med den bästa jag vet (min ponny-pojk). Det var bomträning på gång och han var så fin och jag fick fulllt med beröm. Då blir man så stolt över honom, det är som att en mamma skulle få beröm för "woow. din son är så snygg, vältränad, trevlig och väluppfostrad" jag blir helt tagen när min pojke får så fina lovord. :''') - på den! Nu har jag tryckt i mig några knäckemackor och kollat på så ska det låta, nu ska jag ev. kolla på taken innan det blir en dusch. Vet dock inte om jag vågar kolla på taken såhär 1måna (EXAKT!!!!) tills jag ska åka till london med vänner. ehehe.eheh.

Imorgon är det måndag och det kommer bli en kanon sådan. Med solsken, träning, jobb, stallet och träffa fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback