22a mars 2012

2012-03-22 | 19:07:03
hahah jag DÖÖÖÖR. Världens roligaste promenad. En häst som går och bockar och brallar helahela tiden, en hund som slänger sig i ALLA vatten och geggpölar och jagar blåsande löv, en hund vill inte riktigt gå promenaden och går 345m bakom, en hund går 2m/h och vill mer än gärna stanna och lukta på allt och den andra äter bajs och springer och rullar sig överallt. Och så jag och tilda som yrar omkring. HAHA. jag kände bara att en filmkamera fattades. För fyhelvete va kul det måste ha sätt ut. En 45minuters promenad blev det iallafall, sen kom mamma och hämtade mig. Nu har jag spenderat några timmar hemma med att städa, träna, lagat äggsås och kollat på segemyhr. Snart ska jag till ingelsta och inhandla lite grejer. Jag hoppas senare på fint sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback