9e mars 2012

2012-03-09 | 23:21:16
Klockan är rätt så lite, men jag är på rätt dåligt humör så det är lika bra att sova. Eller nej, jag är på bra humör - ja har bara så sjukt mycket känslor och ilska inom mig som måste ut. Och så fort jag får ett tillfälle så slänger jag ut en alldeles för stor bit.

Cilla frågade vad jag tyckte om en människa och jag gav henne värsta novellen till svar om jag skulle vilja spotta denna människan i ansiktet. Sen frågade ellinor om någon häst i stallet och jag beskrev rätt ordagrant hur jag skulle vilja äta hästen på min macka. Jag menar, vart ska det här sluta?

Nej. Nu ska jag skriva ut lite ilska i min dagbok sen sova. Imorgon ska jag nog ta mig lite sovmorgon. Så ställer klockan på tio, sen ska jag nog ut och springa. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback