17e maj 2012

2012-05-17 | 19:59:12

Hej babys. Hur har eran torsdag varit? Jag drog till jobbet efter mindre än 4h sömn. Men jag var taggad. Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? Åh. Idag var det en bra jobbdag. Det var beröm X2 ifrån chefen, bil tävling på bilbanan med jimmy (han fuska och jag vann) samt mys med miniMINIminigrisarna - på riktigt, de är typ lika stora som mina fötter. Och jag är då inte känd för mina stora fossingar. En sån vill jag ha i 19års present, minigris alltså. Men urs va gammal jag blir, 19??! Aja. Jag ääääälskar mina arbetskamrater iallafall, fyfan va grymma de är! Åh. Blir helt lyrisk när jag tänker på det.. Fyfan va det var värt 3års väntan på detta jobb. Nu har jag gjort det värsta och tagit på mig mjukiskläder (som luktar gott) och lagt mig i soffan. Fick ett sms ifrån pappa nyss "kexchoklad?" behöver jag ens säga vad mitt svar va?


Kommentarer
Postat av: Matilda Holmström

SV: Kanske hjälper presentationen av mig? http://matildaholmstrom.se/?page_id=5 :D

2012-05-17 @ 20:49:02
URL: http://matildaholmstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback