1a maj 2012

2012-05-01 | 18:38:29

såhär snygg är jag efter en heldag i solen. FRÄSCH TJEJ! Nu ligger jag i soffan med mina tjockaste mjukiskläder och fryser. Haha, solfrossa HELL YEAH! Har jag förövrigt sagt att jag ÄLSKAR mitt jobb? Jag har ångest över att jag inte ska jobba på 11 dagar nu. Buhuu.. Men ska dit i helgen och kolla läget iallafall. Men nu ska jag steka mig en hamburgare och äta, kvällsmat is the shit. Från och med imorgon är det slut på webcam bilder - sådetså!


Såg jag några kändisar på "kändisdagen"?
Ae, jag hade mest otur av oss alla jag såg bara måns möller, men det var tydligen fullrulle på kändisarna idag. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Gelix

det finns inte ridhus men vi rider över till hollstads i och med att det ligger mitt emot. Superfin dressyrbana med bra underlag och en hoppbana samt en gräsbana med terränghinder som pulvermangrav ex. I stallpris ingår insläpp och utsläpp på vardagar samt foder+strö (ca 2000 kr i månaden). Det finns möjlighet att träna för tränare och vi har tävlingar några gånger om året där (en hopptävling hölls idag).



http://www.stallsmedbygard.com/index.asp?mainID=50

2012-05-01 @ 19:08:43
URL: http://stjarnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback