12e november 2012

2012-11-12 | 15:27:00
Godmorgon eller något, tog mig precis en liten disconap. Nämligen så att jag de kommande två dagarna ska vända på dygnet. Och för att inte stressa sönder försöker jag därför bygga upp ett sömnföråt. +40 min blev det precis. Duger gott och väl!
 
Inatt ska jag nämligen iväg vid typ 23.30 tiden och samla flickvänspoäng (& äta nattmat - mums) och imorgon är det ju dags för mig, tönt 2 och tönt 3 att gå på twinight. De två sista twilight filmerna, som slutar runt 2 på natten. Blir superkul!
 
Nu ska jag till stallet, ta in hästar och rida dressyrpass på aragorn. Sen försöka komma hem på något sätt, vi märker hur det slutar. Har iallafall inte ridit ponnyn på 1vecka ungefär, helt sjukt. Men min mor får bara mer och mer jobbtimmar och min syster lämnar oss snart för tandådalen, så låter de hållas. Kan vara skönt för honom också att få lite mer promenader, tömkörning och skogsrundor. Om någon vecka drar hårdträningen igång igen och då jävlar ska han trimmas som aldrig förr.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback