15e november 2012

2012-11-15 | 20:30:24
Hej halloj, hur är det med er? Med mig är det prima skinka - jappjapp. Kom precis hem ifrån Viktväktarna, det gick super bra och var rätt roligt. Nu sitter jag i soffan och andas, väntar på att räkorna ska tina. Ikväll blir det räkfrossa med la' familja.
 
Imorgon är det fredag och jag är super taggad på det!! Det blir att först åka hem till Emma och kolla när de klipper får och kanske får testa på också, håller såklart tummarna på det. Sen slutar jag vid halv 12 tiden och då blir det äta tacos med tjejerna, hem och duscha och sen mot arbetsintervju - JIPPI JIPPI . 
 
Ska försöka träffa pojken lite också och vad som händer på kvällen sen vet jag faktiskt inte. Det får vi helt enkelt se. Det är ju faktiskt bara torsdag än så länge. Nu ska jag äta, vi hörs snyggingar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback