27e november 2012

2012-11-27 | 22:32:57
Detta skulle ha postas vid 15 tiden som ni kanske förstår.. 
 
Skallgången bröts precis, 10-15 höll man på, i det hemskt vädret, utan något som helst tecken på Jimmy. Vill ge alla personer som var där dagens ros. Det är så himla himla skumt det här. Nu har det gått nästan precis 60 timmar sedan någon hörde något från honom. Obehagligt! 
 
Har förövrigt missat att berätta en sak, nämligen så att jag har gått ifrån två jobb till noll just nu. Viktväktarna var jag bara vikarie på = sista gången är på torsdag. Sen så blev jag erbjuden en anställning på puls nattklubb. Men efter att ha provjobbat och pratat med mina nära och kära om det så valde jag att tacka nej. Så nu är jag ute på maknaden igen. Känns otroligt jobbigt, men samtidigt är jag nöjd över mitt beslut. 
 
Allt kommer bli bra, tillslut
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback