11e oktober 2012

2012-10-11 | 07:48:00
YES. taggad på att gå i skolan! Vaknar upp halv sex med näsblod, vaknar igen kvart i sju med näsblod - går upp. Lägger fram min eftertänkta "skolfotooutfit" och börjar sminkar mig. Sätter mig på golvet, lägger mig på golvet, går mot toaletten och hukar, går tillbaka till sminket, sätter mig på golvet igen, springer mot toaletten, ser suddigt.
 
Någonstans där insåg jag att nej ewelotta, du är inte redo för skolan. Och med tanken på att du imorgon ska vara på ett stall hela dagen (APL = viktigt) så gäller det att du orkar kämpa och stå i då. Jag är ledsen min biologigrupp, heja er.
 
Nu ska jag äta min 3e aldevon för dagen, ta bort det lilla sminket som jag hann kleta på och krypa till kojs. Idag är jag en liten bitterfitta, ville ju till skolan! Aja, nu ska jag inte deppa mer. Kan bjuda er på en supersnygg bild på en lagom febrig tjej. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback