17e oktober 2012

2012-10-17 | 17:06:15

Jahopp hörreni. Har ni haft en bra onsdag? Det har jag! Träffade Erica och firade livet med en kebab och cola, gick omkring lite på stan, köpte en jacka, åkte till partaj och var där yttligare 2h (var där 2h igår också) och köpte maskeradgrejer. Blir nog super bra det här. Snart är det halloween och tre maskerader är inplanerade. Total lycka faktiskt, jag älskar maskerader, allt fixande innan, inköpen och planeringen! Annars njöt jag och Erica av fina hösten, gick en pw och köpte första julmusten på länge (kan ju inte skriva i år eftersom att jag drack julmust ända till sommaren typ). Aja slut på den novellen, nu ska jag färga hår och bestämma outfit till ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback