20e oktober 2012

2012-10-20 | 21:22:49
Tack vare att min mor fått jobb på Actic här i norrköping så har hon fixat två veckors träning till mig. Det passar perfekt då mitt gymkort går ut i januari och jag ska se vart jag ska köpa mitt nästa. Så nu i två veckor kommer jag träna både på Actic och WorldClass. Såhär ser mitt träningsschema ut de kommande två veckor när det gäller träningen.
 
Måndag: Idrott 1h, Ridning 1h, Core 55min (Actic)
 
Tisdag: LatinJam 55min (Actic) / Dance 60min (WC)
 
Onsdag: Ridning 1h, Just Dance 55min (Actic)
 
Torsdag: Just Dance 55min (Actic), Ridning 1h
 
Fredag: "Vilodag" Yogalates 55min (Actic), Ridning 1h
 
Lördag: Zumba 60min (WC) / Latinjam 55min (Actic)
 
Söndag: Afrikansdans 60min (WC)
 
 
Ska även planera in några timmar på gymmet, speciellt vecka 44 då jag har lov och verkligen ska fokusera på träningen. HEJA mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback