25e oktober 2012

2012-10-25 | 21:16:00
TÄVLING!
 
Tänkte testa en tävling lite och se hur mycket ni nappar på det, ifall det är ett vinnande koncept eller inte.
 
Jag har fått äran att tävla ut en gratisvecka på ACTIC gymmet. Gratis veckan gäller under vecka 44, alltså perfekt för de som har sportlov. Det är inget fuffels, utan bara en helt gratis träningsvecka, ingen bindningsgrej eller något.
 
Intresserad?
Kommentera det här inlägget, glöm inte fylla i din mejladress när du kommenterar (endast jag ser) så att jag kan kontakta dig om du vinner. Kortet får du i handen eller på posten, tävlingen avslutas söndag FM (kortet skickas alltså söndag EM)

Kommentarer
Postat av: Anna

åååh är superintresserad! :D

2012-10-26 @ 11:52:16
Postat av: A

yes!!

Svar: grattis, titta din mejl - där ska det finnas ett ifrån mig.
ewelina anzelius

2012-10-26 @ 16:35:41
Postat av: Melinda

Åhh, jag vill vinna! Perfekt med inomhusträning nu när det är så kallt ute!! :D

2012-10-27 @ 13:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback