31e oktober 2012

2012-10-31 | 09:49:44

Verkar som att jag, undermedvetet skrivit upp det bästa jag vet på köplistan. Hur ska jag nu klara av träningen när jag helst vill bada i julmust och leva på pepparkaksdeg?

Sitter hur som helst i träningskläder nu och har precis svalt min shake. Nu blir det ut med hundarna, efter det möter jag upp Ellinore för en pw för att sedan direkt möta upp cillen och åka mot actic.

En så länge älskar jag actic, men ser även fram emot att komma tillbaka till wc och fortsätta köttandet. Nej, nu ska jag borsta tänderna och ta ut hundarna, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: primms.blogg.se

Pepparkaksdeg är ju bara så gott! som godis :)

Svar: skojar inte, papparkaksdeg är det bästa som finns! ;)
ewelina anzelius

2012-10-31 @ 14:03:04
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback