6e oktober 2012

2012-10-06 | 19:11:07
Idag har det varit en lugn och fin lördag. Det behövdes! Igår var det en superhärlig utekväll, förfest med joline med skitsnack, hemlisar, prata danska och dansa hela vägen till krogen. Oj vad jag tycker om den där bruttan! Vi hade hela dansgolven för oss själva i typ 1h vilket vi såklart utnyttjade för fullt. Idag har jag träningsvärk.. Stannade kvar på puls till typ halv ett då vi mötte upp grabbarna, drog till världens bar och sedan cromwell. Vid 3tiden kom vi på att en kebab vore gott vilket gjorde att vi somnade närmare halv 5.
 
Imorgon är det ullared som gäller och jag är SÖNDERTAGGAD!! Det kommer bli bra-bättre-bäst med mina älsklingar. Klockan står på sex imorgon bitti och jag vill helst åka nu-nu-nuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback