19e september 2012

2012-09-19 | 22:07:38
Då börjar denna onsdag gå mot sitt slut. Dagarna bara flyter in i varandra just nu och blir bara bättre och bättre. Trotts att det regnar utanför så kan jag inget annat än le. För jag är så himla lyckligt lottad att ni anar inte.

Nu känner jag mig iallafall 100% frisk igen, vilket gör att jag ska försöka komma igång med träningen nu igen. Snart är det helg och sista jobbhelgen för denna säsong. På tal om det så fick jag min lönespec idag. Så med glada miner beställde jag hem lite grejer ifrån internet. Visar er när det kommit i brevlådan.

Nu ska jag slänga mig i sängen, imorgon är det långdag i skolan 8.30-15. Blir nog super-duper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback