1e april 2013

2013-04-01 | 13:55:05
Upptäckte dessvärre att gymmet är stängt idag. Synd som tusan eftersom att jag var så taggad. Men får köra imorgon istället. Nu har jag precis ätit min lunch som bestod av tre kokta ägg. Nu ska jag snart till stallet och ta hand om ponnyn. Blir allt ett dressyrpass idag då han har blivit bortskämd med skogsritter senaste veckorna.
 
Förövrigt första april idag, har ni blivit något lurade än? April var nog helt klart min favoritmånad förra året. Jag älskar april. Det är vårkänslor, jeansjackaväder, uteserveringarna börjar öppna, man äter sin första glass, man firar valborg, min ponny-pojk fyller år, man börjar (kanke) lite smått med sitt nya sommarjobb, hästtävlingarna börjar vara utomhus, tussen fyller år, göteborgs horse show .. u name it.
 
Förra året var jag förälskad, åkte till london med mina tjejer, firade massa 19års barn, jag valde att börja djurparkslinjen, jag låg sjuk väldigt mycket, jag hade ett modelljobb, partade extremt, jag började jobba på världens bästa ställe (bamsesvärld, kolmården) och jag träffade joline för första gången.
 
Och april 2013 kommer nog bli ÄNNU bättre. April kommer det innehålla mycket träning, träffa massa nya människor, jag ska fira massa 20 åringar, jag ska ha världens bästa påsklov, fortsätta spendera veckodagarna på världens bästa skola och framför allt - jag ska till teneriffa en vecka med bästis. En vecka med sol, bad, killar, fest, äventyr, dykning, surfning, shopping, djurparksbesök, skratt, hemlissar och bus. Det kommer bli galet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback