30e april 2013

2013-04-30 | 12:45:24
Godmorgon gosisar. Sovit gott? Jag sov alldeles för länge så vaknade upp super trött vid halv tio. Så blir det ofta för mig när jag somnar om och sover lite till på morgonen. Hur som så är jag upp nu och sitter och äter lite frukost. Gotteligott. Idag är det valborg!!!!! Ska ni festa? Titta på eld? 
 
Idag ska jag till skolan en sväng och pussa på min klasskompisar. Sedan blir det att hämta upp lite paket på posten, äta lite, kanske iväg en sväng till hageby och sen blir det att börja fixa sig inför kvällen. Ikväll blir det grillning och utgång med mina fina barndomsvänner. Kan man kalla dom så? Har iallafall hängt med de tokungarna sedan jag var 11år. Ska bli otroligt mysigt. Ses vi på hugo?  Nu måste jag springa till bussen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback