5e april 2013

2013-04-05 | 14:25:22
haha. ni är så himla konstiga och tokiga ibland. Det är både otroligt roligt och lite synd. Det är roligt och lite fint för att ni vill egentligen väl. Just denna kommentaren (som är en utav de mildare, de flesta andra tar jag bort) handlade om att byta namn. Och det är ju fint för att då antar jag att ni gillar ewelina? 
 
Men blir lite ledsen att ni kan ha så mycket ilska i er. Jag skickar därför över lite av min positiva inställning och glädje till er. Jag har så det räcker och blir över. Så skickar en stor, mental internet kram till er - full med kärlek. 
 
Och är det något som tynger er? Släpp det, prata med någon, banka skiten ur de på gymmet eller bara se till att hitta glädjen i småsaker. Eller mejla, för guds skull. Jag har all tid i världen att svara; [email protected] 
 
Njut nu av att det är fredag, att solen skiner.. och har ni inget eget att se fram emot - så kan ni se fram emot min teneriffaresa om NIO DAGAR!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback