12e augusti 2013

2013-08-12 | 18:38:00
Under hösten kommer jag: 
 
- Träna på gymmet 3ggr/veckan. MINST
- Börja dansa Feminine Vibe eller Ghetto Stiletto med Carro (!!)
 - Pussas och dansa galet mycket 
- Jobba med mitt projekt /kan inte säga mer än så just nu)
- Hänga minst lika mycket på kolmårdens djurpark som förra terminen
- Hänga väldigt mycket på skype och prata med tilda, anna, malin och cilla (som alla flyr från mig)
- Tävla en massa dressyr på ponnyn
- Lägga mycket tid på att måla naglarna, ha ansiktsmasker och sola
UTBILDA MIG TILL DJ!!!!! * DÖR * 
 
jag ska alltså gå en DJ utbildning i höst, en dröm som går i upplevelse och det känns fantastiskt. I slutet av oktober drar det igång och jag dör av längtan. WOW. Vilken grej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback