14e augusti 2013

2013-08-14 | 22:29:00
Ehe. tänkte lägga upp en "innan-och-efter" bild på håret. Men eftersom att jag sitter här i världens fulaste hårfärg just nu så är jag inte så sugen på det. Ja, vad jag skulle göra var alltså att färga håret - ingen drastisk förändring, jag ville ha samma färg som innan och bara färga bort det solblekta och utväxten. Men min hårfärg var slut så fick köpa en annan. ÅÅH. Varför bytte jag hårfärgsmärke? - Gör ALDRIG det människor. ALDRIG. Rövhål. Hoppas det känns bättre imorgon- troligtvis gör det inte det. #fuckmylifex5. Vad ska jag göra nu liksom? Raka av mig det?
 
Ae, nu klagas det här bredvid på att jag bloggar, ska jag hoppa ner i en varm säng och njuta av att jag har sovmorgon imorgon. Håller tummarna för frukost på sängen. Ses imorgon, eller ja - hörs imorgon iallafall. Kanske undviker att synas under en tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback