18e augusti 2013

2013-08-18 | 20:01:00
Hopp- snopp. Då är snart denna söndagen slut. Jag har spenderat 3 timmar av den sovandes i soffan. Hade lite sömn att ta igen så tillät mig själv att somna lite. Tre timmar senare hoppade jag in i duschen och fixade lite på rummet. Nu är jag redo inför morgondagen och skola - ja, väldigt redo faktiskt. 
 
Nu kom resterande familjemedlemmar hem, de har varit i stallet samt på visingsö. Nu väntas det en kväll med tacos, cola och min syster har även köpt en sportlunch till mig. Hur bäst-häst? Imorgon sätter träningen igång, jag är super taggad! 
haha, har man en liten cykel så får man skjutsa folk stående på pakethållaren. Funkade super bra för mig och carro igår - för det mesta iallafall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback