21e augusti 2013

2013-08-21 | 18:29:32

Åh vilken bra dag det blev idag! Jag och Svante åkte in till kungs kebab och lunchade med klasskompisarna. Blev massa mys och sov för Svantes del. Han verkar gilla att följa med. Vi var där i ca 2h och satt och pratade.

Sen drog jag mig till cilla och pratade lite skit. Den flickan flyttar ju upp till Uppsala nu igen. Det suger!

Aja, nu har jag precis släppt tillbaka ponnyn i hagen efter ett dressyrpass. Var helt opepp efter måndagens dåliga pass då han inte alls ville samarbeta med mig. Men idag var han mer villig och ville jobba. Dock är det hoppträning imorgon för honom och syster, så blev bara ett 45 min pass. Nu ska jag hem och mot bästis för en myskväll framför idol. Hur härligt?


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej har för mig att du hade sån där glossybox för ett tag sen, hur var det? Värt eller inte?

Svar: hej hopp! jag funderade på det men valde tillslut att inte göra det. Var och är dock super sugen på det fortfarande ;)
ewelina anzelius

2013-08-21 @ 22:55:44
URL: http://jamp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback