11e december 2013

2013-12-11 | 18:05:00
Hej hjärtan. Allt bra? Här är allt super bra. Igår var det tisdag vilket betydde danspass, mentorstid, kommunikation, stan med carro, stallmöte och sleepover hos ellinore med mycket skratt och PH. Det blir aldrig en tråkig minut med den bruttan. Idag har jag varit ledig hela dagen och gav mig själv lite sovmorgon. Vid 10 mötte jag upp erica och vi gick omkring på stan till klockan 2 och jag köpte de sista julklapparna. Sedan dess har jag varit hemma. Gick en långpromenad med hundarna i snön och har även suttit lite med plugget. Ikväll ska jag bli klar med de sista två uppgifterna tänke jag. För torsdag-söndag är det full rulle så då hinns inte plugget med. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback