15e december 2013

2013-12-15 | 13:01:59
Hej hopp godingar. Allt bra med er? Jag ligger kvar i sängen just nu och slappar. Vaknade vid nio men har legat kvar här sedan dess. Känns som att jag håller på att bli sjuk, är helt seg i huvudet. Hade lilljul med tjejerna igår (vilket var väldigt trevligt med julklapp och tacos) och var hemma redan halv elva för att jag var så fruktansvärt trött. Har faktiskt hållt mig frisk väldigt länge nu så jag hoppas att jag fortsätter med det. 
 
Det regnar och är mörkt utanför och jag har lust att raka av mig mitt hår. Det är så äckligt och jobbigt just nu att det finns inte. Trotts att jag klippte mig för bara några dagar sedan. Kanske dags att slänga i lite hårfärg? Känns som att mitt hår bara blir kortare och tunnare för varje dag som går. Hah. bitter tjej! 
 
Idag blir en hyffat lugn dag, ska ta mig en varm dusch nu på morgonen och sedan vid 15 (haha om två timmar, seg tjej!) så ska jag och mamma på julbord med åby ridklubb. Det blir säkert trevligt. Om jag hinner sen så ska jag förbi min fina chef och lyssna på en föreläsning, men det beror helt på hur tidsbudgeten ser ut. Annars ikväll blir det plugg som gäller. 
 
Nästa vecka är sista veckan i skolan, jag har kolmården på måndag där det är redovisning, quiztävling, fika och så ska vi passa på att träffa elefant och noshörningsbebisen. Hur fett? Tisdag är det julshow på hageby ridklubb på förmiddagen och kommunikationslektion på eftermiddagen, onsdag och torsdag är jag ledig och ska ut och äta med jobbet och fredag är det avslutning. Blir nog en bra vecka och jag ser fram emot att i slutet av veckan ha en ny bil så att man äntligen kan ta sig till gymmet om dagarna. 
 
 
Jag ska förövrigt ha ett sånt sjukt kick ass jullov att det finns inte. Ingen skola, inget jobb och inget småland (släktbesök) utan jag kommer bara vara hemma och ta hand om mig själv, mina vänner och min ponny. Troligtvis blir det att ta hand om andras hästar också vilket ska bli roligt. Ska även lägga ner mycket tid på träningen så att jag kommer igång med det igen. Ska bli fruktansvärt skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback