16e december 2013

2013-12-16 | 09:05:00
Januari 2013
Firade in nyåret med ett 20tal människor i mitt hus. Hah, världens stördaste fest men helt klart lyckat på alla plan. Jag tillbringade väldigt mycket tid med min dåvarande pojkvän samt på mitt jobb där jag i efterhand ångrar att jag jobba, då jag inte fick min lön (som var femsiffrig).
Det var väldigt många utekvällar och hemmafester vilket kändes som ett perfekt sätt att börja året på. 
Jag hade 3 dagars praktik på marineworld vilket var fantastiskt. Jag lärde mig så sjukt mycket, frågade alla tusen frågor jag hade i huvudet och bara njöd. Så himla bra människor som jobbade där, sa och visade så sjukt bra saker som kan ha stor betydelse efter gymnasiet. 
Som alltid i början av åren så var det fullt med tränings - och kostinlägg. Men hur kan man inte bli taggad av det här kollaget? Kroppen längst ner till vänster JA TACK! 
 
Vad hände mer under januari?
- Jag blev singel, därav inte så mycket bloggande
- jag och joline bokade resan till teneriffa
- jag återfann min kärlek till dansen och började dansa igen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback