17e december 2013

2013-12-17 | 19:08:00
Hej godingar. Haft en bra dag? Min dag har varit full rulle. Upp vid halv åtta för att gå en sväng med hundarna innan det var luciashow. Häst 3orna hade show på hageby ridklubb för oss vilket var väldigt trevligt. Efter det åkte jag och tjejerna till kungskebab för att äta lite innan kommunikationslektionen började och varade i 30 minuter. 
 
Efter det blev det att yra på stan i 30 minuter innan jag åkte hem och drog till stallet. Hästen fick sig ett köttig dressyrpass och var så förbannat duktig. Tävlingen är om 11 dagar och nu ska vi kötta som aldrig förr. Jag har satt personliga mål med tävlingen och håller tummarna för att jag når upp till de. 
 
Nu har jag precis kommit upp ur duschen och ska slänga i mig lite mat. Hungrig som en varg är jag. Imorgon är jag ledig men som det ser ut nu ska jag vara på gymmet vid halv 8. HÄRLIGT!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback