17e december 2013

2013-12-17 | 21:44:13
Foto: Evelina Torvi (vi måste fota mer!!)
 
 
Åh. min ponny var så fantastisk duktig idag. I början kändes han lite hög i form och lite stirrig. Men körde lite övningar och jobbade igenom honom ordentligt (han tömkördes endast igår, kan va därför han va lite stel) och efter ett tag blev han så förbannat fin att jag dog.  Jag är så förbannat glad att min första häst blev tillbaka skickad och att mitt andra handsval inte gick igenom besikningen.
 
För den här ponnyn är min själsfrände och även fast man aldrig bara kan "rida omkring och njuta" (utan måste rida varenda jävla steg..) eller vissla på honom så springer han till än i hagen så är han perfekt för mig. Vi tar oss igenom alla hinder och växer tillsammans. Vi är så förbannat bra tillsammans att ni anar inte. Det finns inget vi inte klarar!! 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vilka bra ridbilder!
Vem har fotat dem?
Det är ju sjukt svårt att få BRA bilder när man rider :).

Svar: ja. De är sjukt bra! Det är min vän Evelina som fotat de, hon är super bra fotograf. Kolla hennes blogg: www.evelinatorvi.se ja, haha jag får aldrig till det men hon var as duktig. Dessa bilder togs första gången hon fotade hästar. Naturbegåvning!
ewelina anzelius

2013-12-18 @ 21:28:46
URL: http://elsajohnsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback