1e december 2013

2013-12-01 | 22:37:06
Hej gobitar. Det har varit full rulle hela helgen så har inte blivit att jag hängt här. I fredags blev det 2h styrketräning (död) innan alkoholen rann ner i kroppen och skapade den sjukaste kvällen någonsin vilket resulterade i att hela lördagen försvann pga baksmälla. jag dog. typ. Hur som.
 
Idag är det första advent, jag har kollat på julkalendern, varit iväg och ätit julbord med familjen samt öppnat paket. Inte mycket att klaga på va? Vi firade lite jul idag nämligen. Syster åker upp till lindvallen på tisdag och stannar där i 6 månader. fettfett.
 
känner förövrigt mer och mer att bloggen inte hinns med - så får se hur jag gör med den. Kanske låter den sova in.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeej bloggen får inte dö, jag är ju en stammis älskar att läsa dina roliga inlägg när ens egen dag är lika rolig. :) puss goding

Svar: Haha okej då, för din skull söta du 😘
ewelina anzelius

2013-12-02 @ 09:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback