22e december 2013

2013-12-22 | 13:45:36
Det här beskriver min förmiddag rätt så bra. Jag, mamma och pappa åkte in till maxi vid 10 tiden och tog en fika på espresso (nyöppnat!) samt inhandlade lite smågrejer på HM/Maxi. Faktiskt väldigt mysigt och ovanligt lite med folk? 
När jag kom hem satte jag mig med mina gamla insprationskataloger som är några av alla 5348095380 kataloger jag tog på Saco-mässan för 2år sedan? 3år sedan? HUR GAMMAL ÄR JAG EGENTLIGEN?! Hur som, väldigt givande och jag vill göra allt i mitt liv. Så det så! 
 
Nu ska jag kissa sedan locka igenom håret igen innan jag ska börja gå mot cilla. Det är lilljul på gång med mina två busflickor vilket ska bli super mysigt. Vi har inte sätts alla tre på säkert ett halvår? Ja, i sommras var nog sist? Cillsan pluggar ju i uppsala och Malin är aupair i det där landet som man inte kan stava till. Så när julen är slut lämnar de norrköping igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback