29e december 2013

2013-12-29 | 12:03:50
Jag vill bara klappa så himla mycket händer åt mig själv för att jag gjorde 2013 till det hittils bästa året. Här är lite av de sakerna som gjorde 2013 till ett av de bättre åren.
 
- jag var med i åbys dressyrlag DIV 2 och vi vann hela serien
- jag hade praktik på marine world (delfiner, sälar OCH killar i våtdräkt)
- jag hade sjukt många utekvällar med mina fina vänner
- jag var singel, sorry - men det är bevisat att singlar har liiite roligare än alla andra
- jag har varit i teneriffa och turkiet med mina två bästa vänner
- jag har utvecklats extremt mycket med ponnyn
- BRÅVALLA. 
  (dvs sätt maskinen, familjen, hoffmaesto, greenday, avicii, macklemore, paramore, takida, dada life, the sounds, rebecca och fiona,    icona pop, nause, alina devecerski mm live, träffat oenligt många trevlig människor, levt 5 dagar på endast öl, varit förbanant      geggig, helt klart de bästa dagarna på hela 2013. )
- fått sjukt bra betyg i skolan
- gått på sjukt mycket bio
- blivit allt för igenkänd på uteställerna
- lagt mycket energi på de människorna som ger mig positiv energi
- haft praktik på aparium
- tack vare mitt jobb på hunddagiset så har jag nog aldrig gått så mycket som under 2013
- jag har nog skrattat mer 2013 än innan, det har varit ett roligt år.
- haft över 8 tusen läsare på min blogg under en dag
- dansen, jag är så sjukt glad att jag satte igång med dansen igen efter 1,5 år uppehåll.
ja. jag vågar nog säga att 2013 ärdet bästa året hittils. Det har inte varit en dag utan massa roliga saker att göra. Nu håller vi tummarna för att 2014 blir minst lika bra. Tänkte ta och dela med mig av mina nyårslöften. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback