4e december 2013

2013-12-04 | 14:07:38
Godmorgon snyggingar. Ja, jag kan faktiskt säga godmorgon för jag sov till 11.30. Säg what? Hur trött? Men jag tror att det behövdes. Det var full rulle hela dagen igår, en lång skoldag, en sväng på stan med fina isabell, en rätt seg föreläsning och sen en sväng till M. Kom hem vid tolv tiden och somnade vid ett kanske. 
 
Idag var meningen att jag och ellinore skulle ha juldag (baka pepparkakor, äta knäck, se på julkalendrar..) men pluttan är sjuk så det blev inget sådant. Sedan skulle jag fika med W, men jag vaknade upp med feberkänsla så får träffa honon en annan dag. 
 
Dagens planer består av att plugga, ta hand om aragorn och fylla i tatueringarna. Så himla skönt att vara ledig idag, jag behövde nog det. Började dagen med en lång frukost framför julkalendern innan jag tog en långpromenad med hundarna. Hur fett som helst. 
 
Förövrigt så är våran nya bil på väg hit nu, den har precis skäppats från usa och är nu i halmstad. Så inom en vecka så är den här och får man skryta och säga att våran familj är den första i sverige om att ha en sådan? Ja, man får fan skryta lite. skryt skryt.
 
Här är lite bilder från julbordet; 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är M? :)

2013-12-08 @ 02:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback