5e december 2013

2013-12-05 | 20:46:50
Den här dagen blir förfan bara bättre och bättre. Började dagen med lite frukostbuffe på skolan för att sedan ha föreläsningar hela dagarna. De tre jag gick på var "kär och riktigt galen" "jag sökte mina rötter och fann mig själv" och "självkänsla" - alla var väl inte topp klass, men de gav iallafall något. Efter det hade vi pepparkakshustävling med klassen, imorgon får vi veta om vi vinner eller inte. HOPPAS. Jag gick innan det var klart men vi gjorde iallafall PH huset "winter collection". Så håll tummarna åt mig imorgon bitti!
 
Sen var det dans, alla 4 korografier är nu klara och redo att visas upp på måndag (klockan 18 i spiralen om ni vill komma och glutta på min röv som kommer skumpa en heeeel del). Sedan kom jag hem, åt lite räkfrossa och hade lite pratstund med min far som gav mig VÄRLDENS.IDÉ. Så nu är mejl utskickade och jag (och ni - hoppas jag) håller alla tummar och tår på att det går vägen! För då.. Ja, då kan jag kanske ha hittat min framtid? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback