7e december 2013

2013-12-07 | 10:00:12
Fredagen spenderades på skolan fram till klockan elva. Inte världens längsta dag helt enkelt. Efter det blev det tacosbuffe innan jag träffade ellinore och sedan Felicia för att umgås med de större tiden av dagen. Vid 18.30 tiden tåg jag världens segaste (!!) promenad till Isabell och vi åkte hem till min och åt tacos, kollade på tv och promenerade i snön. En riktig mysdag helt enkelt. 

Nu ligger jag i min säng, varit vaken sedan en timme tillbaka typ men orkar inte riktigt gå upp. Vad som händer idag är inte riktigt klart än. Aragorn ska iallafall ridas, vad som händer ikväll får vi se. Utgång? Hemmakväll? Myskväll? 
Hur som helst så har det snöat hela natten och det är hur fint som helst ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback