8e december 2013

2013-12-08 | 20:49:52
Snön har lagt sig över hela norrköping och det är så otroligt vackert. Igår blev ingenting som planerat, hästen ville inte jobbas och kvällens planer gick i kras. Så det blev en liten (alldeles för liten) godispåse och film istället vilket inte var helt fel det heller. Det har helt enkelt blivit en lugn hemma-helg denna gång men oj va skönt det har varit. 
 
Dagen har jag spenderat i stallet med mamma och efter 5h i stallet satte jag mig i bastun en sväng. Så-kallt. dördör. Nu sitter jag och dör efter allt som har med socker att göra. godis.chips.ostbågar - u name it. Hade planer på att göra slut på havre fras flingorna - men det hade visst någon redan gjort så nu vet jag inte hur jag ska bli av med detta sug. Har redan ätit 6 clementiner. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback