15e februari 2013

2013-02-15 | 19:59:14
 
stackarn.. hur kunde hon veta liksom?! 

Ikväll då - mina gärls drar ut och jag kommer sitta och smstracka människor samtidigt som jag ska kolla på gladiatorerna. Imorgon, söndag OCH måndag är det jobb, skjut mig..  Men är ju lov sen så får njuta lite då. Måste dock göra lite skoljobb då jag missat lite. Nu - hämta lite onyttigt och dö lite. Ursäkta att bloggandet suger, men vad ska man skriva om när man ligger och är sjuk?! 
 
Filmer jag har kollat på idag:
 - Hungergames
 - The never ending story
- Mean Girls 2
- Katjakaj och bentebent ( <3)
- Tingeling (NYA FILMEN!!!!)
- Sex and the City
 
Filmer jag kollade på igår:
- Flintstone (otecknade)
- Crossroads
- Mio min mio
- Pippi på de sju haven
- Svensson Svensson
- c/o segemyhr
 
hhaha. livet <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback