18e februari 2013

2013-02-18 | 23:29:00

Förlåt. jag hade verkligen inget för mig.. 

 

Lovar du att vara ärlig? givet
Du heter: ewelina.
Smeknamn: äwsan, pewwe, plutten, ewelotta, ew-plutt, ewe, ariel osv

 

Beroende av: lite allt möjligt
Vad får du oftast komplimanger för? håret och benen typ
Vad säger du för att imponera på någon? eeeh.... du vet att jag är lilleskutt va? 
Hur imponerar man på dig? Man bjuder på cigg och ger ögonkontakt
Brukar du skratta för dig själv? all day - all night
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okej fina du - då hörs vi imorgon :) Puss sov så gott :)<3"

 

Var bor du? jursla / norrköping city

Trivs du där: appselut

Äger du några converse: yess
Sprit, cider, vin eller öl: vad som helst så länge jag slipper öl och rödvin.
Brukar du bli för full: nej
Är du allergisk i mot något: nae, jag tror inte det
Har du haft sex idag: nix-pix
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som svarar, "tjaa pudding", "hallå goding" och ibland börjar jag sjunga..
Vem ringde du senast? joline
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag började med att sjunga "hej mitt vinterland.." för att sen meddela att jag var hemma hos henne och att jag hade massa grejer att berätta.

 

Sov du ensam: nej
Brukar du komma i tid: för det mesta. eller.. ibland
När mår du bra: när jag är med någon som gör mig lycklig
När blev du fotad senast: igår (?)
Hur känner du dig nu: helnöjd, förjävlig & överlycklig
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: eh? nödvändiga? 
Vad saknar du: sommaren
Hade du en bra kväll igår: hihi. utan tvekan!

 

Favorit dryck på morgonen: juice eller chailatte
Rakar du benen: jao
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt halv 11-12 när jag har skola och sånt
Är du blyg? naeva
Har du spytt offentligt: haha jappp
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ligga, runka, klia i skägget och dansa rumpdans 

 

Är du nöjd med ditt liv: otroligt
Är du bortskämd: ja, rätt så
Vad gör du i morgon: tränar, rider x2, promenerar, restaurang + bastu + ansiktsmask med tjejerna
Vad är det värsta du vet? svek, vildsvin oc idioter
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? alldeles för mycket
Vad behöver du just nu? en miljon, resten har jag
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? pingu
Vad längtar du till? oj. massor. sommaren, teneriffa, morgondagen
Har du bra vänner och äkta vänskap? x1000!
Vem kramade du senast? :)
Vad är det finaste du fått? Tenriffaresan av bästis, jag hade inte ens namnsdag liksom
Tycker du om någon just nu: jag tycker om många!
Om fem månader: kommer jag vara mitt inne i världens bästa sommar
Du samlar på: minnen, kärlek
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: jag åker direkt till joline och gråter eller ligger på hennes golv och svär

 

Vilken tid gick du upp idag: nio
Har du sovit i din egna säng inatt: nej
Har du strumpor på dig nu: nej
Är det okej att gråta: absolut
När grät du senast: hm, var nog någon månad sen 
Laddar du ner musik och film från Internet: faktiskt inte, behövs inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ja, annars är man en LOOSER (?)
När går du upp ur sängen en helgmorgon: typ nio
Vill du gifta dig: absolut
Vill du ha barn: ja

 

Solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat: värdelös..
Gillar du att dansa: älskar
Hur vig är du: rätt så
Vad dricker du helst när du är törstig: päron mer
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du tandläkarskräck: japp
Är du morgon- eller kvällsmänniska: båda 
Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jaråå
Biter du på naglarna: urs nej
Vad gör du på helgerna: umgås, dansar galet, kramas, tränar, stallet, skrattar, äter.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback