26e februari 2013

2013-02-27 | 10:52:30
Okej, dagens utmaning är att klara sig utan alvedon. Förövrigt så har mina lärare/rektorer börjat skicka vänförfrågan på facebook - bör man acceptera? Det är också dagens uppdrag, att komma fram till det! Annars då? Klockan är inte ens elva och jag har både ätit frukost, borstat tänderna, kollat på 3 ansvnitt av PLL och börjat städa rummet. Fränt! Nu accepterade jag förfrågningarna, detta kommer ångras. Nej skämtosido, jag gillar mina lärare - till och med dom som inte gillar mig! Men vem gillar en elev som är sjuk 3 veckor i sträck? Hur som. Nu ska jag skicka mina planer till min tatuerare, fortsätta städa rummet och senare idag blir jag bortskämd med sallad och sällskap. Ska försöka få en promenad i solen också, måste sätta igång systemet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback