26e februari 2013

2013-02-26 | 20:43:00
 Min förmiddag spenderades precis som gårdagen - soffliggande, film, alvedon, gosa med hundarna osv. Under eftermiddagen kände jag mig lite piggare och eftersom att jag planerar att gå på praktiken imorgon så kände jag att det var dags att röra på sig lite. Jag träffade därför upp bästis för att shoppa och luncha lite på ingelsta. Skönt att få se människor igen efter 435 veckor sängliggandes. Stackars joline fick dock stå ut med en  överladdad ewelotta med alldeles för dålig humor.
 
Köpte förövrigt med mig ett linne hem, skulle också köpa en kamera men eftersom att både media markt och elgiganten hade piss service så blev det inte så. Men beställde precis hem en från nätet, så snart är den min. MUMS. Nu sitter jag med mamma och tittar på bygglov och äter lite godis. Mysigt. Imorgon är det 12h praktik, ridning och klockan står på 05 - gasen i botten igen! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback