6e februari 2013

2013-02-06 | 20:20:19

Här kommer några ytterst få bilder från dagen. Så otroligt roligt har det varit, har mestadels varit i stallet idag och det har varit super kul! Fick hjälpa till att rida en arab hingst som inte rört på sig på ett bra tag.. Kommer framöver bl.a. Få rida deras frieser hingst - otroligt taggad!

Verkar vara ett super ställe med chihuahuakennel, Grand danois, katter, kaniner och en död get.. Fram över ska det även komma minigrisar!! Kommer bli bra onsdagar det här, trotts att de är 12h pass..

Nu ska jag slänga mig i sängen, kolla på glee och slappa innan jag somnar. Trött som tusan. Men glad, så otroligt glad. Jag har sagt det förut, men vissa människor gör mig bara så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback